.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران / خوتکاها زودتر رسیدند
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، گفت: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در مازندران اظهار کرد: درحال حاضر پیش‌قراولان پرندگان مهاجر وارد استان شدند.

وی با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، افزود: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: درحال حاضر محیط‌بانان درگیر مرال‌ها هستند که باتوجه به حضور پرندگان مهاجر اقدامات حفاظتی را در دستور کار قرار می‌‌دهند.

آهنگری با اشاره به وجود ۳۰۰ محیط‌بانان در طبیعت مازندران، تصریح کرد: معمولا محیط‌بانان در عرصه‌های حفاظت، پارک‌های ملی و مناطق حفاظت شده و علاوه بر آن در مناطق آزاد حضور فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: اگر افراد بخواهند در طبیعت دست‌اندازی کنند تاثیر مخرب آن به انسان‌ها برمی‌گردد که همه باید پای کار بیاییم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه در کنار محیط‌بانان همیاران پحیط زیست نیز در طبیعت استان فعال هستند، گفت: لازم ایت افراد درصورت مشاهد تخلف، موارد را با سامانه ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زپان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.